واقعا که!!!!!!!
واقعا که!!!!!!!

سلام بچه ها.این پست رو گذاشتم که بگم واقعا که!!!!منو باش با چه ذوق و شوقی براتون تو میهن بلاگ براتون وب ساختم.بنر جدید ساختم.صد رحمت به آلیس.اون تقریبا 40 تا نظر داد درحالی که هیچ کدومتون یه سلام هم نکردین.گفتم اون وبم باز نمیشه تو این وب آپ کردم بازم هیچی.مثل این که باید این وب رو ببندم!!!تصمیم باخودتونه.ببینم دیگه کی میخواد اینجوری براتون آپ کنه.



نظرات شما عزیزان:

یویا اکازاوا
ساعت20:46---14 مهر 1395
سارابوزا کاترینا کون
گومیناسای...واتاشی یارا...
در تعجبم که چرا به هیچ وجه نتونستم جوابتو بدم....واتاشی...گومیناسای کاترینا کون....واتاشی وا چازایو قبول کن.....منو ببخش کاترینا چان...
سایونارا....متاسفم
پاسخ:اشکال نداره عزیزم حالا میخوای نظر بدی تو اون یکی وبم نظر بده


میوسا ایچیزن
ساعت9:45---8 مهر 1395
فقط تورو خدا وبت رو نبند
پاسخ:نبستم فقط توش آپ نمیکنم


میوسا ایچیزن
ساعت9:42---8 مهر 1395
ببخشید عزیزم من گوشیم دستم نبود چون میرفتم مدرسه الان تازه اومده دستم قول میدم هر وقت که گوشی اومد دستم بیام و نظر بدم واقعا ببخشید عزیزم
پاسخ:ممنون عزیزم که درکم میکنی.منم سعی میکنم درکتون کنم


Ayame
ساعت8:22---8 مهر 1395
آخه می دونی تو زمان مدرسه بیشتر مامان باباها تبلت و گوشی و اینجور چیز هارو می گیرن به عنوان مثال خود من(خیلی ظالمانه هست ولی چه کنیم)و خیلیییییی دیر میاد دستمون (مثلا بعضی ها ماه به ماه میاد دستشون)واسه همین بیشتری دیر به دیر نظر می دن گمونم
پاسخ:خب آره اما تو تابستون چرا آخه این قدر کم نظر میدادن


Ayame
ساعت8:18---8 مهر 1395
نه توروخدا اینجا آپ کن پلیز .آخه چرا اون وب باز نمی شههههه
پاسخ:به روشنا جان گفتم من لینک کنه تا بتونید بیایید وب جدیدم آخه اون میتونه وارد وبم بشه


Ayame
ساعت22:23---7 مهر 1395
وای نههههههه !!!! تورو خدااااااا!!!! اخه چرا اون وب واسم باز نمیشههه!!!! تازه با کامپیوتر پسر داییم هم رفتم نشد چرا؟؟؟؟
پاسخ:به روشنا جان گفتم وبمو لینک کنه چون برای اون باز میشه.


نیلوفر
ساعت20:59---7 مهر 1395
من فقط کسی ام که داستاناتو میخونم.نویسنده هم نیستم عزیزم.امیدوارم نظر شخصی ای رو هم که دادم خونده باشی.ببخشید دیر جواب دادم
پاسخ:اشکالی نداره


روشنا
ساعت12:44---2 مهر 1395
اوا سلام اجی ببخشید انقده بهمون سر نمیزنی فکر کردم نیستی اومدم بهت سر بزنم دیدم وبتو بستی ولی الان خوشحالم که باز کردی الان خودم میام نظراتو میکاملم چرا دیگه به رمانام سر نمیزنی و به وبم نمیایی؟؟
پاسخ:اینقدر ناراحت بودم چند روز به وبم نیومدم


Ayame
ساعت18:59---1 مهر 1395
و گفتید عالیس ۴۰ تا نظر و داده؟ یعنی قسمت بعد داستان رو می ذارین؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:گذاشتم تو وب میهن بلاگم.اینجا هم دیگه آپ نمیکنم


نیلوفر
ساعت16:03---1 مهر 1395
اگه میشه بیوگرافی کینو و کارل هانز با من باشه
پاسخ:شما؟!؟!


نیلوفر
ساعت15:28---1 مهر 1395


Ayame
ساعت14:34---1 مهر 1395
و خیلی ممنون که دوباره تو این وب آپ کردی Thank you very much
پاسخ:خواهش میکنم عزیزم


Ayame
ساعت8:35---1 مهر 1395
واااااای نههههههههههه این وبو نبندددددددددددددتولو خدا داستانتون پس چی؟؟؟؟؟ تازه بنر و پیش زمینه جدید محشره
پاسخ:وبمو جا به جا کردم


rinko
ساعت10:02---31 شهريور 1395
آپم اجی + دوس داشتی بشرکت

خب میومدی به من میگفتی منم میومدم
پاسخ:باشه حتما میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 شهريور 1395 ] [ 17:48 ] [ katrin ] [ ]
LastPosts